Ziyaretci Defteri

Bu sayfa üzerinden sitemize mesaj bırakabilirsiniz

Yorumlar

Allah yardımcısı olsun,

Allah yardımcısı olsun, Rabbim bu kardeşe hidayet ettiği gibi ailesine de hidayet etsin, bu konuda sıkıntı yaşayan tüm kardeşlerimize de yardım etsin.

Ben bir hanım kardeşim için

Ben bir hanım kardeşim için sizden dua istiyorum. Kendisi henüz 18 yaşında ve dine soğuk bir aile ve çevrede yetişmesine rağmen namazlarını kılmaya çalışıyor, giyimine kuşamına, hal ve hareketlerine özen gösterme konusunda gayret ediyor. Bu kardeşim çok şükür örtünmeye karar verdi. Ama çok kırılgan, narin, utangaç ve babasına çok bağlı. Bugün de inşallah babasıyla konuşacak ve bu durumu açacak ama babasının sert tepki vermesinden 'örtünemezsin' demesinden çok korkuyor. Lütfen ona dua edin, babası rıza göstersin 'sen bilirsin kızım' desin de bu kardeşim hayırlısıyla zorlanmadan örtünsün. Ne olur dua edin..

s.aleyküm arkadaşlar, bir

s.aleyküm arkadaşlar,
bir sorum olucak her seferinde yeni şifre istiyor sürekli kullanabileceğim şifreyi nerden edinebilirim

ömr-ü diyar aramiza hos

ömr-ü diyar aramiza hos geldin,insaallah sitemizden memnun kalirsin, katilimlarini bekliyoruz.

 

selam ve dua ile..

Aleyküm

Aleyküm selam

 

deryanindünyasi´arkadasim aramiza hosgeldiniz,sitemizin kurallari geregi linkli adres yönlendirme yasagindan ötürü yorumunuzdaki adresi silmek zorunda kaldik, kusura bakmayin size has yapilan birsey degildir, sitenin genel prensipleri icinde uygulanan bir kuraldir.

Destek ve ilginizden dolayi cok tesekkürkür ederiz, güzel paylasimlarinizi bekliyorum.

 

selam ve dua ile..

selamunaleykum dostlar

selamunaleykum dostlar iyisinizdir inşAllah ... ilk defa böle bı foruma katılıyorum hayırlı olur

Selamun Aleykum, uzun süredir

Selamun Aleykum, uzun süredir karşılıksız yaptığınız çalışmaları taktir ediyorum... adresimden size nacizane destek oluyorum. Size, ne kadar teşekkür etsek az...

Allah razı olsun.

Hepinize s.aleyküm din

Hepinize s.aleyküm din kardeşlerim ne güzel bir site ne güzel paylaşımlar insanın etkilenmesi mümkün değil benide araniza alirmisiniz duaniza beni de katar misiniz RABBıM HEPİMİZE RAHMET NAZARIYLA BAKSIN İNŞALLAH

bende çok sewndm :) 19yaşndym

bende çok sewndm :)
19yaşndym sen

Sayın güldestesindenbirtane

Sayın güldestesindenbirtane seninle arkadaş olmak bana gurur verdi.Mesajıma cevap verince çok hoşlandım.Sana ayıptır sorması kaç yaşında olduğunu sorabilir miyim?Selamlar.

Allah razi olsun sirma´cim

Allah razi olsun sirma´cim seninde kandilin mübarek olsun,sitede begendigin herseyi gerek facebook gerek diger sitelerde, bizim sitemizi kaynak olarak gösterek paylasa bilirsin, hatta sebep olan yapan gibidir sirrinca sende sevap kazanacaksin insaallah.

selam ve dua ile...

Merhabalar, Hepimizin Kandili

Merhabalar, Hepimizin Kandili Mübarek Olsun öncelikle. Sitenin içeriğini, görünüşünü çok beğendim. Emekleriniz için teşekkür etmek istiyorum. Sizden küçük bir ricam var. Acaba beğendiğim yazıları başka sitelerde, blogda paylaşabilir miyim?
Selam ve dua ile..

Sırma

Akşam hamartlığım üzerimdeydi

Akşam hamartlığım üzerimdeydi :) eşimin isteği üzerine birde aşağıdaki elmalı kurabiye tarifini yaptım harika oldu tam pişirdiğimde kayınvalidemler de geldi bayıldılar :)

Elmalı Kurabiye hamurumuzun malzemeleri ;

250 gr. tereyağı
1 çay bardağı sıvı yağ
1/3 su bardağı şeker
1,5 yemek kaşığı yoğurt
1 yumurta
Aldığı kadar un
1 tatlı kaşığı limon rendesi veya vanilya
Elmalı Kurabiye hamurumuzun hazırlanışı ;

İlk önce unumuzu kabımıza koyuyoruz ve ortasını açıyoruz, sonra ortasına yağımızı ortasına koyuyoruz, oda sıcaklığında olmalıdır tereyağı.Sonra bir çay bardağı zeytin yağımızı, şekerimizi, yoğurdumuzu, yumurtamızı kırıp ekliyoruz ve bir paket kabartma tozumuzu ekliyoruz ve de aroma versin diye kullandığımız limon rendesini ekliyoruz.Daha sonra bu karışımı yuğurmaya başlıyoruz hamurumuzu toplanmaya başlayana kadar yuğuruyoruz.Hamurumuzun toplanmaya başladığını anlamak için hamurumuza parmağımız ile bastırıyoruz eğer içinde ezilip kalıyorsa hazır demektir.Mühim olan tereyağın oda sıcaklığında olmasıdır.Sert tereyağı kullanmayınız.

Elmalı Kurabi'nin iç malzemeleri ;

3 iri elma (tatlı olması iyi olur)
1,5 su bardağı çekilmiş ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
1/3 su bardağı şeker
Elmalı Kurabi içinin yapılışı ;

İlk önce elmalarımızı soymakla başlıyoruz ve rendeliyoruz.Daha sonra elmalarımızı tavamızın içerisine koyuyoruz.Eğer elmanız çok tatlı değilse şeker miktarını arttırabilirsiniz.Şekerimizi döküp ocağa alıyoruz.Elmalarımız suyunu salıp çekene kadar pişiriyoruz.Daha sonra cevizimizi ve tarçınımızı ekleyip az karışırıp ocağımızı kapatıyoruz ve soğuması için başka bir kapa aktarınız.

Elmalı Kurabiye'nin yapılışı

İlk önce hamurumuzu 5-6 bezeye bölüyoruz daha sonra bezemizden bir tanesini alıp açıyoruz.Birazcık un serpip üstünde açıyoruz.Daha sonra hamurumuzu 8 parçaya bölüyoruz ve 1 tatlı kaşığı içi alıp hamurumuzu sarıyoruz ve diğer bezelerimizide aynı şekilde yapıyoruz ve tepsimize diziyoruz.Önceden 180 derece ısıltılmış fırınımızda üzerleri pempeleşene kadar pişiriyoruz.Mutlaka soğuduktan sonra servis yapmalıyız, çünkü soğumadan pudra şekerini dökerseniz erimeye başlar.Üzerlerine pudra şekerini çay süzgeci ile dökebilirsiniz.Afiyet bal şeker olsun.

Hanımlar Merhaba, akşam evde

Hanımlar Merhaba, akşam evde cevizli,havuçlu tarçınlı yağsız kek yaptım çok güzel oldu ve sizlerle paylaşmak istedim.
Malzemeler;
1 su bardağı rendelenmiş havuç, (kabukları soyulmuş)
5 yumurta(yumurta kokmaması için tek tek önce yumurtaları bir güzel çırpıyoruz.)
1,5 su bardağı şeker,
1 paket kabartma tozu
1,5 tatlı kaşığı tarçın
2 su bardağı un
1 su bardağı iri çekilmiş ceviz

Malzemelri önce yumurta ve şekeri bir güzel çırparak başlarsak çok daha güzel olur. Sonra tüm malzemeleri karıştırıp ,önceden yağlanmış kek kalıbımıza döküyoruz ve ısıtılmış fırına veriyoruz. Piştikten sonra kalıptan hemen çıkarmıyoruz üzerine nemli bez kapatıp soğumasını bekliyoruz.Bu şekilde hem kekimiz kırılmadan çıkmış olur hemde servisi daha rahat olur. Arzuya göre üzerine pudra şekeri serperek servis edebilirsiniz. Akşam yaptım çok güzel oldu tavsiye ederim.Ham yağsız olmasıda ayrıca güzel :))

Hosgeldin sefalar

Hosgeldin sefalar getirdin:)

Eger paylasim yapmak istersen ilk önce hanimlar kulübünü tikliyorsun, paylasim yapmak istedigin kategoriyi secip tikliyorsun, yukarida sag tarafda yeni konu yaziyor onu tiklayip istedigin konuyu böylece paylasabiliyorsun.

Selam ve dua ile

sanada ruveyda hanım:)

sanada ruveyda hanım:)

aleykum selam kardeşim

aleykum selam kardeşim inşallah yanılmayız:)

aleyküm selam  ben daha nasıl

aleyküm selam  ben daha nasıl paylaşım yapılır dıye çozemedim sayfayı bıraz daha tanımam lazım :))inşallah

ALEYKÜM SELAM SEMA

ALEYKÜM SELAM SEMA ARKADAŞIM.HAYIRLI GÜNŞER.

SAYIN

SAYIN GÜLDESTESİNDENBİRTANE.BEN DE SENİN GİBİ BURADA YENİYİM.MERAK ETME!ÇOK GÜZEL BİR SAYFA. SLM.

SELAMÜN ALEYKÜM.DUALARINIZDA

SELAMÜN ALEYKÜM.DUALARINIZDA BİZİ DE UNUTMAYIN.AMİN.

bende aranıza yeni katıldım

bende aranıza yeni katıldım tesadüf eseri rastladım siteye çok güzel çok beğendim.Allah başarılarınızın devamını getirsin...

 

selamun

selamun aleyküm

Güldestesindenbitane hosgeldin aramiza,güzel paylasimlarinla insaallah siteye güller sacarsin,seni daha cok tanimak isteriz.

selam ve dua ile...

slm arkadaşlar aranıza yenı

slm arkadaşlar aranıza yenı katıldım inşallah guzel sayfadır ...öyle gözükuyor :)

Dua istiyorum.Sağlık ve

Dua istiyorum.

Sağlık ve Huzurla dolu bir hafta geçirmeniz duası ile... Ben hayırlı bir yuva kurmak istiyorum. Bunun içinde sizlerden yürekten dua istiyorum... Allah sıkıntılarınızı gidersin, Hanenize sağlık mutluluk huzur ve bereket dolu günler nasip etsin inşallah...

Cümleten Selamün

Cümleten Selamün Aleyküm.Mümine Hanımlar topluluğuna katılmaktan mutluluk duyuyorum.Hepinizi Allah rızası için seviyorum.Ne mutlu mümineyim diyene...

çok teşekkür ederim. allahın

çok teşekkür ederim. allahın yolunda giden tüm kardeşlerimize selamlar

Cumanız mubarek olsun.Allaha

Cumanız mubarek olsun.Allaha şükürler olsun ki, Türkiye ve sizler varsınız.Allah razı olsun. Cemile Bakıdan.

AS hoşgeldiniz kardeşim. biz

AS hoşgeldiniz kardeşim. biz bize paylaşıyoruz, öğreniyoruz beraber dua ediyoruz. inşaallah memnun kalırsınız katıldıgınıza.

AS.hoşgeldiniz kardeşim.

AS.hoşgeldiniz kardeşim. paylaşımlarınızı bekliyoruz inşallah.